***

Inatt han hon kört med mig så jag hade ont i kroppen i morse när jag gav upp och var tvungen att kliva upp.
men det är som det är =)
Jag tyckte hon var lite varm i natt när jag satt med henne men tänkte inge mer på det.
I morse var hon nästan lika varm så vi tog tempen på henne och hon hade nästan 39 grader, IGEN.. :/
Stackarn det är tur att barn tål mer än oss som är äldre..

Idag var det menat att vi skulle åka in till ikea och handla hem lite saker till joline eftersom det blev ändrade planer igår.
Jag och linda satt och pratade på msn och vi bestämmde att dom skulle komma till oss eftersom både johan och joqe var lediga.
Så dom kom hit och fick sig ev varsin tatuering och jag fick hålla i världens söstaste unge eller ja lika söt som joline är han då!
Liam har dom lyckats bra med :)

Ne nu ska jag planera en dag inne med mitt febriga barn!
Och hoppas det går bra för Jonna med lilla Ellis idag när hon ska ta spruta.
Men det kommer nog gå bra :)

Nu ska jag äta frulle =)






Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för omtanken:) Allting gick bra. Får se om hon får nå feber inatt.



Åhh vad jag längtar tills ja får göra tattoo..kan ja göra det någon dag nästa vecka?? Kram

2010-03-08 @ 21:11:13
URL: http://jonnahamberg.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vad bra! :) Joline har feber nu igen och nu är klockan 02,47 och vi har säkert vart vaken 1 timme.. febern ligger på 39 grader nu :/

usch vad hemskt det är när dom är sjuka..

2010-03-09 @ 02:48:11
URL: http://mammacharlottee.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ella fick aldrig någon feber inatt.Däremot sov hon HELA natten. Vaknade först vid 06.15 å ville ha mat:)

2010-03-09 @ 07:57:06
URL: http://jonnahamberg.blogg.se/
Postat av: charlotte

Vad bra, joline har fortfarande feber..

Men eftersom de var uppehåll en dag så tror jag att det kan vara tänderna för nu är hon så bucklig i munnen eller så kan de vara 3 dagars feber..

2010-03-09 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0