`

Idag har johan jobbat kort dag fram till 12.
jag och joline klev uppvid sju och först låg vi och mös i sängen sen klev vi upp och tog en promenad.
När vi kom hem så började jag och städa och joline sov middag.
sen började jag göra lite mer matlådor och frös in till johan.
det är så skönt att bara kunna ta fram i frysen kvällen innan han ska jobba och slippa ställa sig och laga mat på kvällen eller att han måste gå och köpa något snabbt bara för att man glömt att göra eller ta med matlåda :P
billigt och bra :)

Senare på dagen så åkte vi hem till  min älskade rose-marie och ida :)
vi satt och prata och jag gosade med ida som har feber :/
sen klöpp rose-marie av mig håret. sköööönt..
Men jag säger alltid att nu var det sista gången jag klipper av mig kort jag vill ha långt men ändå så åker saxen fram efter nån månad och kapar av det för mig..
men de blir nog bra det :

Nu är kennth här och tatuerar armen. eller han fortsätter på sina flames johan har påbörjat.
det blir nog bra när det är klart :)

Ikväll är det solsidan också och då blir det chips och dipp och Bonaqua :)

Ne nu ska jag inte skriva så mycket mer för jag skriver ändå itne något vettigt :)

Heeeejda



Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

Ni är också så fina :)

Vi måste ses snart igen. Kram

2010-03-12 @ 22:51:53
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0