´

Igår tog vi det bara lugnt jag och johan.
Johan var ledig igår och det var skänt att ha honom hemma :)

Vi började dagen med en morgon promenad och sen städa vi lite när vi kom hem.
Sen kom inga-lena och satt och prata lite och jag och johan passade på att äta medans inga-lena var här såhon fick leka med joline medans :)

Sen kom magnus och rose-marie och magnus en sväng, magnus ville fylla i sin tribal på armen som en killse från sandviken gjorde på honom.
sen när johan rättat till det och dom åkt så gick vi fram och handlade lite.
sen väl hemma så slängde vi oss i soffan för kvällen och kollade på luftslottet som sprängdes.
mitt uppe i filem kom kenneth och lånade flingan och tog en promenad med henne :)
När han var tillbaka så var jolin skit trött så hon somnade direkt och då passade jag på att krypa ner i söngen jag med och somnade som en häst.. det roliga var att klockan kanske var 18,30..
men sen sov vi hela natten fram till 06,30 och nu ligger vi här och kikar lite på datan och joline väckte nyss johan så nu kan vi fortsätta kolla på filmen..

sen ska jag tivinga med hinom på en promenad runt östby,skönt!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0