Feber fri! (:

I morse vaknade jag 06,30 och höll på ramla baklänges.
Tänk att jag har fått sovit så länge! :O
Joline brukar ju göra morgon klockan 3 på nätterna nu när hon har vart sjuk.
När hon vaknade vi 8 så fick hon gröt och vi klädde på oss och tog en promenad med mamma.
sen mötte vi upp ingalena och togen promenad fram och fikade lite sen handlade vi hem lite mat och sen gick vi hem och nu sitter jag här och kikar runt.

Joline är av med den eländig fabern, det glömde jag att skriva.
I morse så låg den på 37,4 och hon brukar ha 37,2 så nu hoppas jag vi slipper sjukt barn länge framöver :)

Nu har jag gjort ordning några matlådor och fryst in så johan bara behöver ta fram från frysen när han sla jobba :)

Ikväll ska jag inte göra ett skit.
Bara ligga hemma och föröka ta igen mig lite efter dn här jobbiga veckan :)
Jag ska också tvinga med mig min älskade man johan som ska få sällskapa mig hela kvällen i soffan :)
vi kanste tar en till promenad de vet man aldrig.
Har ju vart inne så länge nu så det var vekligen skönt att få komma ut :)

ne nu ska jag fortsätta lyssna på Håkan hellström och bli på ännu bättre humör, det här blir ju kanon :)

Adios




Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..

Och jag undrar vad som händer
i vår del av stan
Vinden håller tal vid en hamburgebar
Den har blåst sig trött
och alla flickor har gått hem
Och du va sötade än dom
men jag slängde bort dig igen
jag slängde bort nån slags vän

Det va så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något, hoppats på något

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0