Fredag

Idag har vi tvättat och donat lite här hemma jag och joline.
Johan jobbar delad tur idag så han har åkt till jobbet för att ta sista turen nu och han kommer hem vid 9 då ska vi kolla på tv och jag ska tvinga honom se den där filmen med mig igen =)
sen är det ju fredag så då är det ju också Sol sidan så det blir väl att kolla på det också (=
Med en massa glass..

Nu springer joline runt i gå stolen och skriker..
Allt har gått så jädrans fort.
Känns inte som att det var 6månader sen jag låg på bb eller ja det är ju snart 6 månader..
i morgon är joline 5 månader och 3 veckor :)
Och den lilla vita pricken i munne på henne ser ut som den har växt lite i munnen så snart kanske hon har sin tand framme då kanse dregglandet lugnar ner sig lite, vi får hoppas det iaf..
ne nu ska jag försöka få henne att sova lite så hon kan vara vaken med oss ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0