Småstadliv

Rose-marie gjorde tatueringen idag och den blev fin :)
Pappa kom hit när johan höll på att tatuera sen gjorde jag korv med bröd som alla åt.
Mikaela kom också så jag färgade håret på henne och det blev bra :)
Sen hann alla bara åka härifrån så kom jessica och kevin och gud vilken stor unge.
Han är nästan 1 månad yngre än joline men han värger över 10 kilo :O och lång var hann och han hade också händer som dasslock.

Nu på kvällen åkte vi och lämnade joline hos kusin ida och moste rose-marie så fick hon vara där och leka så jag och johan kunna gå på bio, SMÅSTADSLIV och vissa gånger skrattade jag så jag trode jag skulle kissa på mig!!!
Gud vilka jävla stjärnor.
SAMMA JÄVLA SKIT MATRIAL, SITTER DU OCH HÄNGER? FYFAN VAD VÄDERLÖST =)

Ne nu ska jag lägga mig och pussa på mitt älskade barn sen ska jag sova.

GOOOOONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0