söndag

Igår morse åkte vi hem  till mamma och jag lämnade paket till linnéa eftersom hon har fyllt år för nån vecka sen.
Sen åkte vi direkt till jädraås och hälsade på inger och karin :)
Där vart vi kvar ett bra tag, som vanligt när man är där men de var roligt att tr'ffa dom.

Johans pappa hömtade flingan igår också så hon skulle sova kvar där inatt :)
När vi  kom hem så gick vi och handlade och på vägen hem så blev de en promenad runt östby sen satt vi framför tv:n resten utav kvällen och johan har ritat upp inga lenas  nya tatuering.

idag när jag klev upp så snöade de ute och jag hatar fortfarane snö fast lite mer nu eftersom de aldrig ger sig.....
jenny kommer hit i dag och ska tatuera svanken .
hon ska göra en tribalpå svanken med en stor lotus blomma i :)

ne nu ska ja pussas lite med jolinew

heeej

Kommentarer
Postat av: syster ryster<3

Haha yrhöna gjordde du inte de i lördags:)

haha

2010-03-21 @ 17:53:47
Postat av: syster ryster<3

haha ja undrar vem som e en yrhöna jag haha

du hade ju skrivit IGÅR MORSE haha

ja ja säger då de ja;)

2010-03-22 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0