Torsdag

Dags att skriva av sig lite igen då.
Igår åkte vi hem  till mamma och hälsade på sen kollade vi på andra avenyn när vi kom hem och jag somnade efter det som en stock. snacka om att man är trött nu för tiden...
men det går väl över nångång.
Justja jonna,towe och ella kom också, jonna gjorde tatueringen som jag tror jag skrev om förut.
den vart fin, hoppas hon blev nöjd :)

Själv har jag kommit på en riktigt biffig tatuering som jag ska  göra.
men det är nog den sista..
Men snygg är den verkligen :)

Idag jobabr bara johan 7-11 och då ska han hämta rose-marie och ida så ska rose få sig en till vågskvalp =)
Hon ska skrva magnus i nacken med ett stort tribalhjärta över.
svårt att förklara men den vart skitsnygg när hon satt ihop den! :)
de kommer nog bli skit bra och jag ska få pussas och mysa med min andra tjej ida =)
gulligare tjej får man leta efter =)
Längtar efter linnéa också :/
jätte länge sen man träffade henne nu..
men jag ska tjata lite på mamma att hon ska ta hem henne så jag får lämna paket till henne och prata lite med henne =)

Nu ligger joline och sover och jag sitter i s'ängen och lyssnar på musik och ska snart gå och fixa till mig så man slipper se ut som en döing =)

Fasen va sugen jag vart på att göra den där tatutueringen nu då..
Men det får bli närmare sommaren den får komma.. eller efter sommaren blir det bättre =)
Jag kanske slänger ut en bild på den lite senare :P

Ne nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa till mig så vaknar nog joline när jag är klar :)

Adios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0