Onsdag

Idag är vi uppe med tuppen, joline slog upp sina blå vid 6 och det var ju bara att slita sig ur sängen och busa med henne :)
Igår gjorde vi inte ett skit här hemma.
Johan slutade tolv då kom johanna och jenny hit och johanna fick en tatuering på underarmen den vart fin och hoppas hon blev nöjd :)
Sen tog vi bara en promenad och gick in och handlade lite mat till joline och sen gick vi hem och var hemma resten av kvällen.
vi kollade på film och bara tog det lugnt och det är verkligen behövligt ibland för när jag väl lägger mig i sängen på kvällarna så sommnar jag som en stock inom 5 min..
och de spelar ingen roll om klockan är 6 eller 12 det känns fortfarande som om klockan är 3 på natten.
Jag måste börja äta järntabletter igen........
Aja nog om det.

Idag jobbar joha till 12 och sen skulle vi ha åkt och handlat men de blir nog inget idag. vi kan nog vänta tills vi får lön så man kan storhandla hemmat på engång..
Annars så kommer jonna vid 12 och ska få en tatuering.
hon ville skriva ella på foten och en stjörnvåg under.
Sen ska vi nog ut och gå jag och johan.
en sväng runt östby kansek och kolla på huset vi är intresserad av.
vi får se vad som händer...

Nu ska jag ringa min älskade syster snart och fråga om hon vill leka med mig idag :)
eller gå ut och gå en sväng eller nått nu på morgonen :)

Ne nu orkar jag inte skriva mer..



Kommentarer
Postat av: johannaww

Jaaa jag vart nöjd. men tror ja ska bygga ut den så den täcker mer del av underarmen :) hihi

2010-03-17 @ 23:09:26
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0