vår känslor


Ja hönni nu kan man verkligen snacka vår känslor!
Det är super fint väder ute och man blir på strålande humör :)

i morse slog joline uppsina stor blå vid halv sju och sen låg vi och mös och busade i sängen till åtta då klev vi upp och åt frukost och sen klädde vi på oss och gick fram och handlade lite.
Joline ska ju ha sin biffstroganoff som vanligt, förstår inte hur hon kan tycka det är så gott :P
sen iaf så gick vi ut och gick effter att vi handlat :)

Nu ligger joline och sover och johan har hjälpt mig att satt i löshåret och nu sitter jag med färg i håret :)
ska bli spännande och se vad resultatet blir..
men det blir nog bra..

Johan börjar jobba vid 4 då tänkte jag passa på och städa va lite lätt här hemma sen ska jag ut i det fina vädret och ta en låååååång promenad och få tiden att gå lite snabbare tills johan slutar jobba :)

annars har jag ingen aning om vad som händer idag..
Jag kanske tar en promenad till min älskade mamma :)
det återstår och se..
men nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen är det väl bara att börja med maten så johan får något i magen innan han ska till jobbet.

Kanske skriver igen senare om jag kommer på något roligt att skirva om :P

Heeeeejsvejs :D

här är låten som anna-stina sjöng på jolines dop :)



Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

Vart det bra i håret? :) Hur lång tid tog det att sätta i håret ? kram

2010-03-13 @ 14:22:37
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Jaha ja det tog inte alls för lång tid då :) Men hur länge brukar du ha håret i då?

Vart det bra? Ser det äkta ut? :) kram

2010-03-13 @ 16:18:44
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0